Hockeypedia
Terug naar alle categorieën
Je profiel: hoe werkt dat?
Je profiel is alleen toegankelijk voor jezelf en -als je het openbaar maakt- voor ingelogde leden. Daarvoor moet je eerst je profiel maken/wijzigen. Om je gedownloade foto('s) openbaar te krijgen voor andere leden, moet je wel in je tekstprofiel iets neerzetten, ten minste 10 tekens (een smiley alleen is niet voldoende!), maar zoals je kunt zien is het wel zo leuk als je wat over jezelf vertelt.

Om je foto zichtbaar te maken voor anderen, klik je bij instellingen op ‘Ja’ bij vraag 1 en bij vraag 3, maar klik wel vervolgens op OK, anders springt het terug naar ‘Nee’. Bij de volgende keer inloggen, zijn je instellingen aangepast. Als je vraag 2 op ‘Ja’ hebt staan, krijg je een e-mail als iemand reageert op je profiel. Maar dan moet je natuurlijk wel je e-mailadres hebben ingevuld.

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]

de agenda is leeg