Afgelaste Wedstrijden

Tijd T/U Team Tegen team
11:35 Uit Meisjes O12-1 R.M.H.C. de Pelikaan MO12-4
Trimhockey

Senioren en veteranen die wel willen hockeyen, maar zich niet vast aan een elftal kunnen binden zijn van harte welkom bij de trimhockey op MHC Olympia. Ook mensen die niet eerder hebben gehockeyd kunnen komen trimhockeyen.
Op maandagavond is er een trimhockeygroep van 19:30 tot 21:30 uur.

De aanspreekpunten voor de Trimhockey zijn: (ook terug te vinden onder organisatie)

Trimhockey  Wedstrijd secretariaat  Eric Leliveld

e-mail:  [email protected]

Het trimhockey- seizoen

Het trimhockeyseizoen loopt in principe het hele jaar door. Alleen tijdens de zomervakantie is er geen training. Als er sneeuw of ijs op de velden ligt gaat de training niet door.

Aanmelding en contributie

Aanmelden kan het hele jaar door.  Als je interesse hebt en je wilt je aanmelden kan dat via het inschrijfformulier.

Sponsoren mogen altijd gratis meedoen en belangstellenden kunnen 4 keer meedoen zonder lidmaatschap.