Plaatjes sparen bij Jumbo Terneuzen
29-4-2019  |

Jumbo Terneuzen heeft ons bestuur benaderd voor een lokale plaatjesactie waarin onze eigen ledennu eens de toppers zijn waarvan een plaatje gemaakt is. De droom van veel MHC Olympia leden wordt nu werkelijkheid! Plaatjes van jezelf en andere MHC Olympia-leden zijn vanaf 23 oktober 2019 verkrijgbaar bij Jumbo Terneuzen. Het bestuur ziet in deze actie een geweldige kans de vereniging extra te promoten en wil haar leden vanzelfsprekend deze kans niet onthouden.

In overleg met Jumbo Terneuzen is ervoor gekozen om binnen onze club alle leden/teams mee te laten draaien in deze plaatjesactie.

Binnenkort zal een professionele fotograaf iedereen bij onze club komen fotograferen. Dit zal op 29 juni zijn, tijdens de familiedag. Wanneer je precies met jouw team verwacht wordt, laten we z.s.m. weten.

Er is overigens geen verplichting om deel te nemen aan deze plaatjesactie. Om van jouw foto zo’n fraai plaatje te maken voor deze actie hebben we wel toestemming van jou of van je ouders nodig om een aantal persoonlijke gegevens te mogen gebruiken. Zonder toestemming kan jouw plaatje niet gedrukt worden. En dat zou jammer zijn, als je deze kans niet voorbij wil laten gaan.

Daarom vragen we je nu alvast hiervoor je toestemming te verlenen. Overigens worden al je gegevens na afloop van de actie verwijderd en heb je te allen tijde het recht om deze tussentijds te laten verwijderen (als de plaatjes al gedrukt zijn, kan dit niet meer teruggedraaid worden).

Wil je dit makkelijk online doen ga dan naar: https://bmcc.nu/myClubStars-toestemming-mhcolympia/ en volg de instructies. Het kost je maar 1 minuut tijd.

Debbie Pauw
Robbie Vermast