Ook sponsor van Olympia worden?

Wij danken u voor de interesse in de sponsormogelijkheden van onze hockeyclub MHC Olympia.

Terneuzen is al jaren het grondgebied van nationale en internationale bedrijfsactiviteiten zoals de petrochemie en maritieme sector. Temidden hiervan bevindt zich onze steeds groeiende club.

Door onze verscheidene sponsorpakketten verkeren wij niet alleen in de mogelijkheid uw bedrijf in de kijker te plaatsen om zo bij te dragen aan de economische groei ervan, maar ook door de talrijke evenementen waarbij u als sponsor in de gelegenheid gesteld wordt om op een ontspannende manier kennis te maken met familiale hechtheid van de club, maar ook om zakelijke contacten in die sfeer te leggen en te onderhouden.

Bijgaande treft U de mogelijkheden aan om uw bedrijf te presenteren alsmede onze club een warm hart toe te dragen.

Vertrouwende op uw steun,

Tekenen wij, Sponsorcommissie MHC Olympia