Nieuwe sponsor "Fysio Maxima" voor MHC Olympia
14-1-2017  |
Deze week hebben wij een sponsor deal gemaakt met Fysio Maxima! Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee, Maxima verbind zich drie jaar lang aan de club en neemt een combipakket Banner en Bord af. Verder maakt M.H.C. Olympia nog afspraken over een verdere samenwerking met Fysio Maxima, denk daarbij aan training en behandeling.

FYSIOTHERAPIE / MANUELE THERAPIE MÁXIMA TERNEUZEN

Op onze website www.fysiomaxima.nl willen wij u informeren over de diensten die wij en alle anderen u kunnen leveren in "Máxima Terneuzen". Tevens treft u actuele informatie aan op gebied van ziekten en gezondheid. Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet en uitgebreid.

Onze praktijk in Máxima is gebaseerd op een samenwerking met SVRZ (Stichting Voor Regionale Zorgverlening).
Alle partijen vullen elkaar aan om voor u optimale zorg te kunnen leveren op gebied van fysiotherapie, hand fysiotherapie, fysiotherapie binnen de geriatrie, manuele therapie, medische fitness en oedeemtherapie.

Rolstoeltoegankelijkheid

De vestigingen zijn op de begane grond en rolstoeltoegankelijk gemaakt.

Samenwerking

In de toekomst is ons streven dat onze praktijk in Máxima, net zoals dit al gebeurt in Breskens, een platform zal bieden voor collegae uit andere zorg disciplines.

Ons motto is: "Wat je samen doet, doe je beter!"

Wij wensen u veel leesplezier!

de agenda is leeg
Hele agenda