Hockeypedia
Terug naar alle categorieën
Mijn gegevens kloppen niet. Hoe kan ik ze (laten) wijzigen?
Na het inloggen zie je een aantal gegevens die over jou in de ledenadministratie staan. Zijn je naam, adres,vaste telefoonnummer of geboortedatum niet juist, dan verzoeken wij je dit door te geven aan de ledenadministratie

Iedereen kan (en moet)zelf zijn of haar e-mailadres(sen) en/of mobiele nummer up-to-date houden!

Hoe doe je dit?
Log in op de website. Ga naar Instellingen (in de linkerbalk, het witte gedeelte). Hier kun je je mobiele nummer wijzigen of je e-mailadres aanpassen. Vergeet niet bij elk gegeven dat je verandert op 'Wijzigen' te drukken. Het is belangrijk deze gegevens actueel te houden zodat we je ook kunnen bereiken per e-mail of sms. Ook trainingen en wedstrijden gaan we afzeggen per sms dus zorg dat deze te allen tijde is ingevuld, dit is helaas tot op heden niet bij iedereen het geval.

Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected]